هیوندای Kona N جدید با 286 اسب بخار قدرت در حال حاضر با قیمت 35،395 پوند به فروش می رسد

[ad_1]

هیوندای Kona N جدید برای سفارش در انگلستان در حال حاضر با قیمت 35395 پوند در دسترس است. با این قیمت ، او فولکس واگن T-Roc R را با بیش از 6000 پوند و آئودی SQ2 را با تقریبا 5000 پوند شکست می دهد ، که هر دو برای جلب توجه در کلاس کراس اوور می جنگند.

Kona N تیونینگ هیوندای از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی توربوشارژ برخوردار است که 276 اسب بخار قدرت و 392 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این برای زمان 0 تا 62 کیلومتر در ساعت 5.5 ثانیه (با کنترل پرتاب روشن) و حداکثر سرعت 149 کیلومتر در ساعت کافی است.

بر خلاف رقبای خود در گروه فولکس واگن ، Kona فقط دیفرانسیل جلو است. با این حال ، هیوندای دارای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بسیار هوشمند با سه تنظیم است که هریک از آنها به گونه ای طراحی شده است که حداکثر عملکرد ممکن را از موتور دریافت کند.

اولین تنظیم ، با نام “N Grin Shift” ، در اصل یک ویژگی push-to-pass بود. قدرت موتور را تا 286 اسب بخار افزایش می دهد. به مدت 20 ثانیه و خاموش می شود تا بهترین شتاب را ارائه دهد. با این حال ، پس از استفاده ، راننده باید 40 ثانیه منتظر بماند تا بتواند دوباره فعال شود.

“N Power Shift” به طور خودکار زمانی فعال می شود که راننده از گاز بیش از 90 درصد استفاده می کند و تعویض دنده را برای حفظ قدرت چرخها تیز می کند. در نهایت ، “N Track Sense Shift” قرار است تغییر دنده را برای رانندگی در پیست بهینه کند. هیوندای می گوید سیستم تصمیم می گیرد دنده ها را بر اساس “داده های موتور ورزش و رفتار راننده” تغییر دهد.

هیوندای در تلاش برای جبران کمبود چهار چرخ محرک ، سیستم کنترل کشش پیچیده ای را نصب کرده است که معتقد است می تواند انواع زمین ها ، از جمله برف و گل را اداره کند. مانند هاچ بک های داغ i20 N و i30 N ، Kona N همچنین دارای دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی است (“دیفرانسیل نخ زاویه” نامیده می شود) تا کشش را افزایش دهد.

برای حمایت از پیشرانه پیشرفته ، هیوندای شاسی Kona را مجدداً طراحی کرد که شامل ترمزهای بزرگتر ، سیستم تعلیق پایین تر ، کمک فنرهای تطبیقی ​​، عرض مسیر بیشتر و رینگ های آلیاژی 19 اینچی عریض تر می شود. بدنه نیز با نقاط جوش بیشتر و چفت و بست بیشتر تقویت می شود تا خم شدن در گوشه ها کاهش یابد.

اصلاحات شیک شامل شکاف پایین ، آستانه های عمیق تر و سپر جلو به روز شده با دهانه های بزرگتر ، همراه با انواع لهجه های قرمز است. در عقب یک دیفیوزر جدید وجود دارد که دارای سیستم خروجی خروجی دوگانه و اسپویلر دو لایه است که با چراغ ترمز مثلثی برند این شرکت ترکیب شده است.

رنگش هم نو هست اگرچه ممکن است آشنا به نظر برسد ، اما سایه Sonic Blue کمی با Performance Blue متفاوت است ، رنگی که بیشتر با محصولات داغ N هیوندای مرتبط است. در حال حاضر ، این خودرو منحصر به Kona N است ، اگرچه این شرکت گفته است که “گسترش احتمالی محدوده SUV ها را پیش بینی می کند” ، به این معنی که حتی می توان SUV های داغ تر هیوندای را نیز انتظار داشت.

هیوندای پیش از این اعلام کرده بود که مجموعه مدلهای N و N Line خود را تا پایان سال به 18 مدل افزایش می دهد – و Tucson N متمرکز بر عملکرد به راحتی می تواند بخشی از این برنامه شود.

این دگرگونی در داخل همچنان ادامه دارد ، با پدال های آلومینیومی و برخی لهجه های آبی برای صندلی های اسپرت ، دسته دنده و فرمان. همچنین یک سیستم اطلاعات سرگرمی 10.25 اینچی و اندازه گیری دیجیتالی به همراه صفحه نمایش جلویی وجود دارد که به گفته هیوندای در حالت رانندگی N یا اسپرت خودرو “بعد بازی را به رانندگی می افزاید”.

سایر تجهیزات استاندارد شامل سفر بدون کلید ، سنسورهای پارک ، دوربین عقب ، شیشه حریم خصوصی و آینه های درب قابل تنظیم برقی است. همچنین تعدادی از تجهیزات ایمنی استاندارد وجود دارد که شامل کمک نگهداری خط ، کروز کنترل هوشمند و کمک جلوگیری از تصادف می شود.

در داخل ، کنترل آب و هوا ، شارژر بی سیم تلفن هوشمند ، سیستم استریو ممتاز با هشت بلندگوی Krell و برخی درگاه های USB برای سرنشینان جلو و عقب وجود دارد. خریداران همچنین از نورپردازی محیط و یک جفت صندلی جلو با قابلیت تنظیم الکتریکی ، گرمایش و تهویه برخوردار می شوند.

استراتژی N هیوندای در آینده

هیوندای قبلا فاش کرده است که می توان محدوده N SUV ها را افزایش داد ، اما این شرکت کره ای همچنین با اشاره به استراتژی خود برای “لذت رانندگی پایدار” ، اشاره ای به مدل های N آینده کرد.

نمونه اولیه نام تجاری RM20e در نمایشگاه خودروی پکن در سال 2020 نشان داده شد. پلت فرم RM یک میدان آزمایش موبایل برای واحدهای پیشرانه برقی و احتمالاً حتی پیل های سوختی هیدروژن است و هیوندای می گوید “پیش بینی می کرد که چگونه ارائه الکترونیکی با محیط زیست سازگارتر می شود مفهوم پیل سوختی مجهز به هیدروژن N 2025 Vision Gran Turismo “.

معماری خودروی برقی E-GMP ، که پایه Ioniq 5 است ، انعطاف پذیری زیادی و پتانسیل عملکرد قوی را ارائه می دهد. همین پلتفرم اساس نام تجاری خواهر Kia EV6 است که به تازگی در فرم اسپرت GT معرفی شده است ، بنابراین ممکن است در آینده خودروی برقی با N با استفاده از این فناوری ظاهر شود.

توماس شمرا ، نایب رئیس اجرایی و سرپرست تجربه مصرف کننده در شرکت هیوندای موتور ، می گوید: “آینده برقی خواهد بود ، شاید حتی از طریق هیدروژن یا حتی ترکیبی از این دو ، اما برند N همیشه بر ارائه رانندگی متمرکز خواهد بود. لذت. مهم نیست که چه فناوری زیر کاپوت است. “

برای اولین درایو ما اینجا را کلیک کنید هیوندای i20 N جدید

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.