[ad_1]
رسانه فرارو، شیفر
در دوران اواسط قرن، ما شاهد تغییرات عمیقی در صنعت خودرو بودیم. این خودرو که تحت تأثیر عوامل مختلف اجتماعی-اقتصادی بسیار زیاد است، تبدیل به یک وسیله نقلیه واقعی و مجازی تغییر شد. همه اینها، به معنای واقعی کلمه در صفحه، در تبلیغات خودرو قابل مشاهده بود.
دو کتاب جدید که به خوبی تحقیق شده اند و به طرز فاخری تولید شده اند، تبلیغات این زمان را بررسی می کنند. و در حالی که آنها به این تغییرات و عواقب آنها سر تکان می دهند، آنها عمدتاً پیرو عصر طراحی ظالمانه و کنایه های ظالمانه هستند. آنها نشان میدهند که چگونه خودروسازان برای عادت دادن آمریکاییها به چرخه خرید بینهایت، بیربط به بهبود محصول، منافع مصرفکننده یا نیاز، کار میکنند.
Adman Robert Keil’s هنر فیتزپاتریک و ون کافمن: استادان هنر تبلیغات اتومبیل (Advection، 55 دلار) نگاهی عمیق به زندگی و کار یک جفت پرترهنگار مشترک خودروهای اواسط قرن دارد. «فیتز» و «ون»، همانطور که شناخته میشدند، با هم، کارخانهای شبیه به وارهول ساختند که صدها تصویر وسایل نقلیه را به نمایش گذاشت و در دوره تبلیغات برای برانگیختن این اشتهای نوظهور مورد استفاده قرار گرفت.
تصاویر آنها عمدتاً برای تبلیغات پونتیاک در دهه 1960 مورد استفاده قرار گرفت، و تصویری که آنها ایجاد کردند به این بخش کمک کرد تا به رتبه سوم فروش، پس از Chevy و Ford برسند. این کتاب علاوه بر تأکید بر استعداد غیرقابل انکار و قدردانی نشده سازندگان آنها، توضیح می دهد که چگونه هنرمندان از انواع ترفندهای حیله گرانه در تقویت پیام خود استفاده کردند.
انعکاس گیج کننده در سطوح رنگ شده غنای رنگ، کروم و محیط اطراف را زینت بخشید. ماشینها همیشه در لحظات فراغت، پرستیژ یا احساسات قبل از ازدواج ژست میگرفتند و جذابیتهایی را از این محیطها وام گرفته بودند. حتی خود خودروها نیز تحت یک بهبود بخشبندی – از طریق دستکاری عمدی – قرار گرفتند تا آنها را طولانیتر، پایینتر و عریضتر کند. در نهایت، همانطور که کیل با تصاویر تاریخی قانع کننده نشان می دهد، مجلات معاصر نمی توانند اتومبیل های فیتز و وان را در یک صفحه قرار دهند.
بازاریاب جف استورک و استاد طراحی تام دولز جاده زرق و برق: رنگ، مد، سبک و خودروی اواسط قرن (شیفر، 65 دلار) با تمرکز به ویژه بر رفتار حمایتی این صنعت با زنان – در داخل و در پیامرسانی آن، رویکرد کمی حساستر را اتخاذ میکند. همچنین نشان میدهد که چگونه رهبران مد و طراحی با خودروسازان داخلی تبانی کردند تا یک دنیای مصرفکننده از خریدهای دور ریختنی ایجاد کنند که ریشه در آرزوی خاموشناپذیر دارد.
در یک خط خیره کننده، بازاریابان لینکلن یک نمایشگاه برجسته موزه دیترویت در مورد مدرنیسم صنعتی را مشاهده می کنند، یک کمپین تغییر نام تجاری عمده را سازماندهی می کنند که مجموعه ای از این زیبایی شناسی تصفیه شده اروپایی را به کار می گیرد تا به برند چهار پر ستاره کمک کند تا کادیلاک را جهش کند، و این مفهوم را کنار بگذارد. فقط چند سال بعد به نفع شکوه مرسوم خانه های عمارت و کلوپ های روستایی در پیام های Caddy.
شاهد تلاش و نوآوری انجام شده در نبرد داخلی برای توسعه در چیزی که اساساً یک بازار اسیر بود (در اوج، در این زمان، سه بزرگ بیش از 90 درصد از فروش خودرو در ایالات متحده را داشتند) به طرز عجیبی فریبنده است. و مهارت و ظرافت هنرمندانی که این اثر را خلق کرده اند غیرقابل انکار و شایسته تقدیر است. علاوه بر این، دیدن مبتکرانی که قبلاً از آنها نام برده نشده بود – به ویژه زنان – که حق مشارکت خود را دریافت می کنند، قانع کننده است.
با این حال، مانند بسیاری از موارد در تبلیغات، در حالی که نبوغ نمایش داده شده تحسین برانگیز است، اهداف زیربنایی اغلب اکتسابی یا حتی تهاجمی هستند. بررسی انبوهی از این تبلیغات حس شگفتی و شگفتی را به خواننده القا می کند. با نگاهی به کادیلاکی با دمهای بلند، تقریباً مجبور میشویم فکر کنیم: این کاملاً شگفتانگیز است، اما چگونه اجازه داده شد که این اتفاق بیفتد؟ یک روز به زودی، ما ممکن است به همان شیوه از تبلیغات باشکوه پیکاپ ها و SUV های بزرگ شگفت زده شویم.
این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید
[ad_2]