[ad_1]
Polestar در ادامه مشخصات سبز خود را مشخص کرد ، اما در طرح نقشه راه نمایی مورد حمایت سازمان ملل متحد شریک شد.
این ابتکار ، بخشی از مبارزات سازمان ملل متحد در مسابقه صفر ، شرکت های موجود در تمام بخشهای صنعت را تشویق می کند تا به سرعت رد کربن خود را کاهش دهند و توسط شرکتهایی که برای رسیدن به هدف 1.5 درجه آب و هوا در توافق نامه پاریس تعیین می کنند ، حمایت می شود.
این به معنای محدود کردن افزایش درجه حرارت جهانی به 1.5 درجه سانتیگراد بالاتر از سطح قبل از صنعتی از طریق اقدامات فعال است.
Polestar ادعا می کند که انتشار کربن در محصولات خود ، روش های تولید و در سراسر زنجیره تامین خود را کاهش می دهد ، با نام تجاری سوئدی به تدریج موتور هیبریدی Polestar 1 را کنار می گذارد تا به یک خرده فروش از وسایل نقلیه کاملا الکتریکی تبدیل شود و به دنبال روش های سبزتر شارژ EV است.
Polestar همچنین گفت که با کاشت درختان انتشار کربن در آینده را جبران نمی کند. در عوض ، او ادعا می کند ، می تواند با ایجاد تغییرات اساسی در نحوه ساخت خودروها و تجهیزات Polestar ، میزان تولید گازهای گلخانه ای مورد نیاز از روش های تولیدی خود را کاهش دهد.
این شرکت از مواد اولیه کمتری استفاده خواهد کرد ، در حالی که تلاش می کند ماشین های خود را به دلیل ایجاد یک اقتصاد دایره ای ، قابل بازیافت کند. این مارک قبلاً اعلام کرده است که هدف آن ایجاد اولین هوای خنثی (و نه فقط کربن خنثی) در جهان تا سال 2030 با حذف گازهای گلخانه ای از هر جنبه از زنجیره تأمین خودرو ، تولید و استفاده از آن است.
توماس اینگنلات ، مدیر عامل شرکت Polestar ، گفت: “ما به حرفهای علمی گوش می دهیم که به ما می گوید ما آنقدر سریع حرکت نمی کنیم که در هدف آب و هوای 1.5 درجه باقی بمانیم. بخش خودرو می تواند تأثیر عمیقی در این امر بگذارد و ما باید سرعت آن را افزایش دهیم.
“مشارکت ما با طرح Exponential Roadmap ما را قادر می سازد تا در مورد استراتژی های آب و هوایی با شرکت هایی که سطح جاه طلبی ما را دارند همکاری کنیم. ما همچنین امیدواریم که از این بستر برای تأثیرگذاری بر تصمیم گیرندگان و سیاست های اقلیمی استفاده کنیم.
حالا ما را بخوانید آزمون دوتایی Polestar 2 و Tesla Model 3. نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk