GTO Engineering Squalo: فضای داخلی یکپارچه از اتومبیل اسپرت ، که در طرح ها نشان داده شده است

[ad_1]

GTO Engineering اولین تصاویر داخلی از اتومبیل اسپرت الهام گرفته از فراری 250 GTO با موتور V12 را منتشر کرده است. اسکوالو (Squalo) نام دارد و برای اولین بار در سال 2023 ارائه می شود

در حال حاضر ، تصاویر فقط یک طرح هستند ، اما واضح است که کابین اسکوالو از همان طراحی بیرونی ، از همان طراحی گذشته برخوردار است. از ویژگی های اصلی این خودرو می توان به صندلی های عقب ثابت کلاسیک ، فرمان فریم چوبی و سوئیچ دستی درگاه H اشاره کرد که در یک کنسول مرکزی با روکش چرم قرار دارد.

Squalo همچنین هیچ صفحه نمایش دیجیتالی قابل مشاهده ای ندارد ، زیرا مهندسی GTO هیچ کاری برای آسیب رساندن به زیبایی خودروهای اسپرت کلاسیک انجام نمی دهد. بنابراین ، کنتورهای آنالوگ ، کنترل های آب و هوایی آنالوگ و یک سری سوئیچ ها برای عناصری مانند خطرات و ضد زنگ وجود دارد.

این بدان معنا نیست که Squalo کاملاً از امکانات مدرن برخوردار نیست – شما فقط باید تلاش کنید تا آنها را پیدا کنید. جایی در پشت تریم داخلی پنهان شده است ، یک سیستم استریو مدرن ، پورت های USB برای اتصال یک تلفن هوشمند و سیستم سرگرمی و سرگرمی وجود دارد ، که ما تصور می کنیم مانند Bentley Continental GT روی داشبورد قرار دارد.

GTO Engineering حتی برخی موارد اضافی مانند ظروف ذخیره سازی و نگهدارنده های فنجان را نیز طراحی کرده است که در تلاش است تا فضای داخلی را به هم ریخته و پشت پنل ها در داشبورد پنهان کند. در ماه های آینده ، این شرکت طرح های بیشتری را منتشر می کند که نشان می دهد چگونه همه این موارد اضافی زشت در کابین قرار می گیرند.

مارک لیون مدیر عامل و بنیانگذار این شرکت گفت: “رانندگان اسکوالو بیشتر از تماشای اتومبیل از بیرون اتومبیل را سپری می کنند ، بنابراین برای ما بسیار مهم بود که نه تنها به صحبت های مشتریان خود گوش فرا دهیم بلکه از تجربیات خود نیز یاد بگیریم. رانندگی با اتومبیل های اسپرت برای تمرکز بر روی نکته مهم در کابین: سادگی و تعهد راننده. “

GTO Engineering Squalo: موتور و رانندگی

GTO Engineering اخیراً تأیید کرده است که Squalo توسط یک موتور چهار محفظه 4 لیتری V12 داخلی تولید می شود که در 10 هزار دور در دقیقه کار می کند.این شرکت همچنین تمرکز خود را روی 460 اسب بخار گذاشته است. و وزن کلی آن کمتر از 165 کیلوگرم است – یا بیش از 10 کیلوگرم کمتر از دستگاه اصلی فراری 250 GTO.

مانند موتور موجود در اتومبیلرانی فراری کلاسیک ، GT12 Engineering V12 به جای تزریق سوخت مدرن ، کاربراتور خواهد داشت و با گیربکس دستی متصل می شود. با این حال ، دستگاه برای تقسیم وزن بهتر در شاسی Squalo نسبت به 250 GTO پایین و عقب خواهد نشست. این شرکت بر تقسیم 55/45 بین محورها متمرکز شده است و قول داده است که ماشین تمام شده ترازوها را به کمتر از 1000 کیلوگرم برساند.

مارک لیون علی رغم شباهت های آن با موتور 4.0 لیتری V12 در فراری 250 GTO ، به سرعت هرگونه ادعا را مبنی بر اینکه موتور جدید شرکتش چیزی بیش از یک تجدیدنظر سریع در مورد موتور اصلی فراری نبود ، رد کرد.

“مردم اغلب از ما می پرسند که چه شباهت هایی بین اسکوالو و هر اتومبیل سری 250 وجود دارد ، و گفتن این کار آسان تر است: هیچ کدام وجود ندارد. هیچ بخشی برای اشتراک گذاری بین این دو وجود ندارد [Squalo and any 250-series model]، و یک مورد اصلی برای این موتور است.

“ما بیشتر Ferraris V12 ها را از داخل می شناسیم و اخیراً یک موتور 4.0 لیتری V12 را از سال 1960 وزن کرده ایم. 176 کیلوگرم به عنوان یک واحد کامل با موتور استارت ، لوله های روغن و روغن پر شد. بسیار سبک تر از V12 مدرن است و ما می دانیم که با دانش و همچنین دستاوردها و تکنیک های مدرن می توانیم حتی بهتر عمل کنیم.

“هر بخش و پیکربندی V12 چهار هسته ای ما تمرکز مهندسی کاملی دارد تا اطمینان حاصل شود که موتور Squalo ما بهترین است.”

GTO Engineering Squalo: طراحی

GTO Engineering در سال 1991 به عنوان متخصص ترمیم و خدمات فراری تاسیس شد ، بنابراین جای تعجب نیست که اولین تجربه شرکت در یک ماشین با طراحی خاص ، الهام گرفته از آنچه که شاید نمادترین اتومبیل فراری باشد. همه زمانها – 1962 250 GTO .

اگرچه به نظر می رسد یک بازسازی گسترده باشد ، اما مهندسی GTO تأکید می کند که Squalo از ابتدا کاملاً جدید است. همراه با موتور کاملاً جدید ، بخش طراحی این شرکت اخیراً بدنه ویژه خودرو را امضا کرده است ، این بدان معناست که تمام عناصری که می توانید در تصاویر رسمی این شرکت مشاهده کنید ، در خودروی تولیدی نفوذ می کنند.

دهانه درب سه گانه ، سیستم اگزوز چهار خروجی و دهانه های تهاجمی در پانل های چهارم ، گره های واضح برای پروژه هستند. با این حال ، چندین لمس مدرن مانند چراغ های جلو LED و رینگ های آلیاژی 18 اینچی تازه که به شکل مجموعه ای از فولادهای مسابقه ای دوره ای هستند ، تکمیل شده اند.

GTO Engineering طی چند ماه گذشته سفارش های Squalo را پذیرفته است و اولین تحویل آن به مشتریان در سال 2023 برنامه ریزی شده است. قیمت نهایی این خودرو هنوز تأیید نشده است ، اگرچه قیمت آن به مراتب ارزان تر از خرید فراری 250 GTO اصلی است. نمونه ای که در سال 2018 به حراج گذاشته شد با 52 میلیون پوند دست عوض کرد.

با کلیک کردن ، فرسودگی ما از بزرگترین Ferraris را مشاهده کنید اینجا

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.