[ad_1]
امسال پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت کوچکی به نام AMG توسط هانس ورنر اوفرخت و ارهارد ملچر است. در طول نیم قرن گذشته و تغییر، این شرکت مستقر در افالترباخ به نمایندگی از برخی از افراطی ترین خودروهای اسپورت در جاده ها و پیست های مسابقه ای آمده است. مرسدس AMG به تازگی از قدرتمندترین خودروی مشتری خود رونمایی کرده است: مرسدس-AMG GT Track Series.
نباید با مدل قبلی سری بلک اشتباه گرفته شود، مرسدس-AMG GT سری Track یک سلاح مخصوص پیست است که برای استفاده در جاده مناسب نیست. این خودرو بر اساس سری بلک سال گذشته ساخته شده است، اگرچه تیم AMG دیگر نباید نگران چیزهای بی اهمیتی مانند مقررات دولتی باشد. در عوض، این خودروساز از دانش خود در مسابقات GT3 و GT4 استفاده کرد تا ماشین دیوانه کننده را به افراطی ترین شکل خود برساند. زیر کاپوت همچنان موتور 4.0 لیتری توئین توربو V-8 AMG قرار دارد و میل لنگ صفحه تخت مدل جاده ای را حفظ کرده است. به لطف اضافه شدن برخی انژکتورهای سفارشی موتوراسپورت و یک لحن جدید، V-8 اکنون 734 اسب بخار قدرت و 627 پوند فوت گشتاور دارد. این ارقام به ترتیب نشان دهنده افزایش 14 اسب بخار و 37 پوند فوت است.
این نیرو اکنون از طریق یک گیربکس شش سرعته مسابقه ای هیولند HLS به چرخ های عقب منتقل می شود. یک دیفرانسیل مسابقه ای قابل تنظیم برای کمک به نظم بخشیدن به همه چیز در مسیر وجود دارد. مرسدس AMG همچنین مجموعه ای از دمپرهای قابل تنظیم چهار جهته Bilstein را مجهز کرده است که با تنظیمات تکی قابل تنظیم سرعت بالا و پایین برای برگشت و فشرده سازی کامل می شود. قرار دادن این سیستم تعلیق روی زمین مجموعه ای از چرخ های 18 اینچی است که به دلیل در دسترس بودن تایرهای رقابتی در آن اندازه انتخاب شده است. پشت این چرخها مجموعهای از ترمزهای فولادی درجه یک موتوراسپرت قرار دارد که مانند یک ماشین مسابقهای مناسب، تعادل ترمز قابل تنظیم را دارند. در مورد قابلیت تنظیم، سری Track همچنین به کنترل کشش مسابقه ای 12 حالته و تنظیم ABS مجهز شده است.
پکیج آیرودینامیک سری بلک نیز برای این نوع پیست ارتقا یافته است که شامل اسپلیتر جلویی با نیروی پایین تر و بال عقب اصلاح شده است. حتی بیشتر از فیبر کربن در بدنه Hightech Silver Magno این خودرو استفاده شده است که به کاهش وزن به تنها 3086 پوند کمک می کند. وقتی در نظر بگیرید مرسدس AMG مجموعه کاملی از تجهیزات ایمنی موتوراسپورت را در سری GT Track گیر کرده است، بسیار چشمگیر است، از جمله یک رول کیج یکپارچه، یک سیستم اطفاء حریق و حتی یک دریچه تخلیه در سقف. مرسدس می گوید که همه اینها برای اطمینان از اینکه سلول ایمنی راننده در سری Track “با آخرین استانداردهای FIA مطابقت دارد” ترکیب می شود.
فضای داخلی صاف برای یک مسابقه مناسب آماده به نظر می رسد، فرمانی که با همکاری Cube Control طراحی شده است، و همچنین یک واحد نمایشگر Bosch DDU 11 Driver Unit. صندلیهای سطلی فوقالعاده خنک به نظر میرسند و مرسدس AMG میگوید که سطح ایمنی بالاتری نسبت به سطلهای استاندارد تایید شده توسط FIA دارند. در اینجا امیدواریم که هیچ کس مجبور نباشد این ادعا را آزمایش کند.
مرسدس AMG تنها 55 نمونه از سری GT Track را خواهد ساخت که هر نمونه دارای MSRP 405575 دلار است. مشتریان اگر مایل به خرید مرسدس-AMG هستند، باید مستقیماً با مرسدس-AMG برخورد کنند، زیرا سری Track مستقیماً به مصرف کنندگان فروخته می شود. این امر دارای مزایایی است، زیرا خرید شامل آموزش فنی قبل از تحویل، پشتیبانی مهندس برای روزهای پیست یا رویدادهای باشگاهی، خط پشتیبانی مسابقه آخر هفته و دسترسی به لوازم یدکی است.
مرسدس AMG GT سری Track یک خودروی مضحک با توانایی را انتخاب میکند و دستگیره را تا 15 میچرخاند. به همین دلیل به تنهایی این مورد مطمئناً به عنوان نقطه اوج این دوره برای AMG به یاد میآید، حتی اگر مالکان به سادگی این چیزها را کنار بگذارند. . امیدوارم این اتفاق نیفتد، زیرا جهان سزاوار دیدن این خودروهای خاص است که قدرت خود را خم می کنند.
این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید
[ad_2]