[ad_1]
رنو در حال سازماندهی مجدد کارخانه های فرانسوی خود است تا بنیان اصلی ترین مرکز تولید خودروهای الکتریکی در اروپا را بنا کند. اولین مدل متولد این ابتکار ، Megane E-Tech Electric جدید است که خطوط تولید را اواخر امسال راه اندازی می کند.
این شرکت تاسیسات خود را در Douai ، Maubeuge و Ruitz به Renault ElectriCity سازماندهی کرده است ، هدف این است که تا سال 2025 400،000 ماشین الکتریکی در سال تولید کند و 700 شغل اضافی ایجاد کند. این حرکت توسط اتحادیه های فرانسوی نیز پشتیبانی می شود.
در اصل ، تغییر ساختار رنو مربوط به کارایی است. کارخانه در Douay اتومبیل های الکتریکی این شرکت را مونتاژ می کند ، Megane E-Tech Electric آینده و دو مدل دیگر برای بخش B و C ساخته می شود.
ما انتظار داریم که اتومبیل قبلی یک رنو 5 دوباره طراحی شود. دومی می تواند به راحتی کراس اوور جدید رنو 4 باشد ، زیرا این مارک تایید کرده است که این خودرو اصول CMF خود را با Megane E-Tech Electric جدید به اشتراک می گذارد.
Mabege تولید کانگو جدید را برای رنو همراه با گزینه های طراحی شده با نشان برای مرسدس و نیسان مدیریت خواهد کرد. نسخه برقی ون پنلی سال آینده وارد بازار می شود. سرانجام ، کارخانه Ruitz به تولید اجزای الکتریکی در پشتیبانی از دو خط تولید خودرو اختصاص خواهد یافت.
رنو از دانشگاه های محلی برای ایجاد دوره های آموزشی برای کارمندان جدید خود و انجام کارهای تحقیق و توسعه برای وسایل نقلیه الکتریکی آینده خود استفاده خواهد کرد. این مارک همچنین برای حمایت از توسعه آینده خود با شرکت های نوپا همکاری خواهد کرد ، اگرچه ماهیت این مشارکت ها هنوز مشخص نشده است.
لوسیانو بیوندو ، مدیر شرکت رنو بومگردی گفت: “من بسیار افتخار می کنم که در ایجاد Renault ElectriCity ، نمادی از دانش و فناوری نوین رنو ، و افزایش جذابیت اقتصادی و اجتماعی Hauts-de-France کمک کرده ام. در اروپا
“این توافق نامه که با همه اتحادیه ها امضا شده ، گواه این است که تعامل کارمندان ، گفتگوی اجتماعی سازنده و حضور محلی قدرتمند ، کلید ایجاد یک الگوی صنعتی پایدار و جذاب است.”
اکنون همه آخرین اخبار را بخوانید سرویس جدید تقسیم اتومبیل رنو ، بسیج…
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk