SUV BMW i Hydrogen NEXT تست های واقعی را آغاز می کند

[ad_1]

BMW شروع به آزمایش SUV ها و هیدروژن های بعدی در جاده ها کرده است. اتومبیل پیل سوختی هیدروژنی در سال 2022 وارد مرحله آزمایشی تولید می شود و شرکت آلمانی قصد دارد آن را بسته به شرایط بازار و پشتیبانی زیرساخت ها در سال 2025 به تولید سری برساند.

بی ام و در حال حاضر سیستم های مختلف خودرو را به صورت جداگانه (یعنی مخزن ذخیره هیدروژن ، باتری و موتورهای الکتریکی) آزمایش می کند ، اما این اولین بار است که پیشرانه در شرایط واقعی به طور کامل ارزیابی می شود.

در ماه های آینده ، مهندسان BMW برای ارزیابی کارایی ، اطمینان و ایمنی فناوری ، ضمن در نظر گرفتن راحتی زیرساخت های فعلی هیدروژن ، ناوگان نمونه های اولیه i Hydrogen NEXT را برای هزاران مایل در ترافیک واقعی رانندگی خواهند کرد.

فرانک وبر ، یکی از اعضای هیئت توسعه BMW ، گفت: “فناوری پیل سوختی هیدروژن می تواند یک گزینه جذاب برای پیشرانه پایدار باشد – به ویژه در کلاس های بزرگتر خودرو. به همین دلیل آزمایشات جاده ای وسایل نقلیه تقریباً استاندارد سلول پیل سوختی هیدروژنی یک نقطه عطف مهم در تلاش های تحقیق و توسعه ما است. “

جدید 2022 BMW i Hydrogen NEXT: طراحی و رانندگی

BMW i Hydrogen NEXT بدنه خود را با رنگ سفید با نسل فعلی X5 به اشتراک می گذارد ، اگرچه با تعداد اندکی تغییرات آرایشی که آن را به عنوان یکی از مدل های سازگار با محیط زیست این شرکت متمایز می کند. این دارای یک مشبک رادیاتور منحصر به فرد به رنگ آبی ، مجموعه ای از چرخ های آلیاژ سبک و یک دیفیوزر عقب اصلاح شده با خروجی های بسته و آستر آبی است.

این موتور توسط یک جفت موتور الکتریکی (در هر محور یکی) تأمین می شود که قدرت ترکیبی آنها 369 اسب بخار است. آنها موتورهای نسل پنجم eDrive هستند که در سدان i4 جدید و SUV iX3 فیس لیفت آینده نیز موجود هستند.

هیدروژن NEXT به جای ترسیم برق ذخیره شده از یک باتری قابل شارژ مانند یک ماشین الکتریکی معمولی ، با واکنش شیمیایی هیدروژن و اکسیژن ذخیره شده از هوا از طریق یک سلول سوخت ، برق خود را تولید می کند. به همین ترتیب ، تنها تولید گازهای گلخانه ای در جاده تولید آب است.

منبع تغذیه سلول سوخت توسط دو مخزن ذخیره 700 بار انجام می شود که فضای مشابه گیربکس و شافت محرک در X5 را با موتور احتراق داخلی اشغال می کنند. مخازن با هم می توانند شش کیلوگرم هیدروژن در خود جای دهند.

بی ام و می گوید این برخلاف یک وسیله الکتریکی باتری سنتی که برد مفید آن معمولاً در شرایط سردتر کاهش می یابد ، با وجود آب و هوای غالب ، دامنه طولانی را تضمین می کند. سوخت گیری نیز حدود چهار دقیقه به طول می انجامد که صرفه جویی قابل توجهی برای متوسط ​​ساعت و نیم سوخت گیری وسایل نقلیه الکتریکی معمولی است.

از دیگر مزایای ادعایی این وسیله نقلیه هیدروژنی-الکتریکی نسبت به خودروی سنتی EV می توان به کشش و راحتی بدون مصالحه مسافر به دلیل کمبود باتری سنگین یون لیتیوم و سیستم تعلیق محکم تری برای نگهداری آن اشاره کرد.

BMW با استفاده از پیل های سوختی برند ژاپنی به تجربه تویوتا در طراحی i Hydrogen NEXT متکی بود. آنها قبلاً ارزش خود را در Mirai به اثبات رسانده اند که همانند اتومبیل هیدروژنی جدید BMW کار می کند.

این دو از سال 2013 با همکاری ناوگان کوچکی از نمونه های اولیه هیدروژن BMW 5 سری GT که در سال 2015 در دست ساخت است ، روی این پروژه کار کرده اند. سیستم های پیشرانه برای وسایل نقلیه مجهز به هیدروژن.

با نمونه اولیه BMW i Hydrogen NEXT چه کاری انجام می دهید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.