[ad_1]
- BMW از اواخر سال 2021 با Qualcomm و Arriver بر روی برخی از فناوریهای رانندگی خودران کار میکند، اما اکنون این سه نفر اعلام کردهاند که در حال ایجاد یک شراکت طولانیمدت برای آوردن فناوری سطح 3 به مدلهای BMW تا نیمه دوم سال 2025 و سپس شاید بیشتر هستند. فراتر از آن
- برخی از فناوری های مورد استفاده عبارتند از Snapdragon Ride Vision system-on-a-chip (SoC) Qualcomm’s Snapdragon Ride Vision system-on-a-a-chip (SoC) و فناوری Arriver’s Computer Vision که گزینه های AV بهتری را نسبت به سیستم فعلی BMW که سال گذشته در iX معرفی شد و به نسخه جدید می آید ارائه می کند. 7-سری ماه آینده.
- ب ام و همچنین می تواند از این فناوری خودران در مدل های مینی و رولز رویس استفاده کند.
تكرارهاي آينده تكنولوژي رانندگي خودمختار BMW ارتباط بيشتري خواهند داشت و نه فقط به اينترنت در حال رشد اشيا. این هفته، BMW جزئیات بیشتری در مورد شراکت رانندگی خودران با Qualcomm و Arriver اعلام کرد که این سه شرکت به طور مشترک نسل بعدی راه حل های رانندگی خودکار را توسعه خواهند داد که قابلیت های سطح 3 را در نیمه دوم سال 2025 ارائه خواهند کرد، با توجه به قابلیت های سطح 4 پس از آن. که به طور خلاصه، سطح 3 به رانندگان این امکان را می دهد که بدون نیاز به لمس فرمان یا تماشای مداوم جاده در برخی از بزرگراه ها سوار شوند، اما انسان باید آماده باشد تا هر زمان که سیستم قادر به رانندگی خود نباشد، آماده باشد.
اخبار این هفته ناشی از اعلامیه نوامبر 2021 بود که BMW گفت نسل بعدی سیستم رانندگی خودکار آن از سیستم روی تراشه Snapdragon Ride Vision کوالکام و فناوری Arriver’s Computer Vision استفاده می کند. با حرکت رو به جلو، این پروژه مشترک فناوریهای رانندگی خودکار فعلی BMW را که در سال 2021 در BMW iX معرفی شدند و ماه آینده به سری 7 جدید خواهند آمد، با فناوریهای Arriver و Qualcomm ترکیب میکند. پلتفرم رانندگی خودکار کوالکام اسنپدراگون راید را میتوان از سیستمهای کمک راننده سطح 1 و 2 رایج تا خودروهای سطح 5 کاملاً خودران استفاده کرد.
“ایده [with the Snapdragon digital chassis] توانایی یافتن صرفه جویی در مقیاس در یک پلت فرم خودرو است که به OEM ها اجازه می دهد تا بتوانند خیلی سریع مقیاس خود را افزایش دهند. ناکول دوگال از کوالکام در تماسی رسانه ای با خبرنگاران گفت. ایجاد یک پلت فرم مرجع با شریکی مانند BMW که از وسایل نقلیه سطح پایه تا وسایل نقلیه لوکس در مقیاس جهانی در مقیاس جهانی باشد، چیزی است که مترادف با چیزی است که بسیاری از خودروسازان مختلف به آن نیاز دارند. “
این پلت فرم شامل یک معماری مرجع مشترک، مشخصات سنسور و الزامات ایمنی خواهد بود، این شرکت ها گفتند، و از بیش از 1400 متخصص که در سراسر جهان کار می کنند، از جمله مرکز تست رانندگی خودکار BMW در جمهوری چک، مهندسان Arriver در سوئد، نظرات خود را دریافت خواهد کرد. ، آلمان و ایالات متحده و کارمندان کوالکام در کره جنوبی و هند و غیره. داگال گفت، سرمایهگذاریهایی که این سه شرکت انجام میدهند، برای کل اکوسیستم رانندگی خودمختار، از نظر زمان صرفهجویی شده برای عرضه این فناوری به بازار، سود خواهد داشت.
نیکلای مارتین، معاون ارشد تجربیات رانندگی BMW، طی این تماس گفت که این فناوری میتواند راه خود را به خودروهای مینی و رولزرویس نیز بیابد، اما این پروژه به برندهای BMW محدود نخواهد شد. به عنوان بخشی از این اعلامیه، کوالکام، بیامو و آریور گفتند که برای مشارکتهای بیشتر باز هستند.
این محتوا از {embed-name} وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.
این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید
[ad_2]