[ad_1]
تصویر توسط دیلک بایکراماشین و راننده
از شماره آوریل 2022 از ماشین و راننده.
من تازه تولد داشتم و فکر میکنم گارانتی من تمام شده است، زیرا روز بعد از انجام یک کار آنقدر ابتدایی کمرم درد گرفت که حتی یادم نمیآید چه بود. خیلی شدید خمیازه کشیدم؟ ابرو را خیلی سنگین بالا بیاوریم؟ دوستان بالای 40 سال من به من می گویند که این پیری طبیعی است و من باید به آن عادت کنم. ممنون، متنفرم
همانطور که در بدن قبلی و نشکنم خراب بودم، هرگز به جزئیات دقیق کیفیت سواری در ماشین توجه نکردم. منظورم این است که من کارم را انجام دادم که خودروهای خاصی را محکم تر و جمجمه تر از بقیه اعلام کنم، اما شخصاً برای من مهم نبود. من از طریق Baja با یک شورت 57 سوار شده ام. من روزانه یک وایپر را به مدت شش ماه رانندگی می کردم. من برای شام در صندلی عقب یک پورشه GT3 رفته ام. شما می گویید “یک GT3 صندلی عقب ندارد.” بله، من آگاه هستم.
ناگهان انعطاف کمتری دارم و از خود راضی تر می شوم و بیشتر به این موضوع توجه می کنم که چرا وسایل نقلیه حس خوبی دارند. ماشین هایی که بیشتر دوست دارم با آنها وقت بگذرانم غافلگیرم می کنند. این چیزی بیش از فقط پرش و بازگشت است. Bentley Bentayga S با صندلیهای ماساژور و حالتهای تعلیق متعدد، یک آبگرم روی چرخ است. با این حال، Jeep Wrangler Rubicon 392، که نزدیکترین آنالوگ آن به عملکرد ماساژ این است که با چه سرعتی آن را در جادههای خاکی شیاردار میرانید، راحتی خاص خود را ارائه میکند: این اطمینان را میدهد که هر مانعی در مسیر شما فقط یک برنامه دریچه گاز است که به آن فاصله دارد. مانع سابق پس چه چیزی یک ماشین را راحت می کند؟ آیا همه چیز در ستون فقرات است یا در ذهن؟
درخواست از اینترنت برای “کارشناس آسایش” پیوندهایی را به نصب و تعمیر HVAC برمی گرداند. مطمئناً ماشینی که خیلی گرم یا خیلی سرد است یک بدبختی است و صندلی های گرم شونده و تهویه شونده یکی از نوآوری های مدرن مورد علاقه من است. با این حال، من فکر نمیکنم کلید راحتی، نگه داشتن بوم در دمای مناسب باشد. در مورد کباب دنده، جستجوی بعدی من به صورت خودکار «غذای راحتی» را تکمیل کرد، و من را به وبسایت مارتا استوارت هدایت کرد، که نشان میدهد غذاهای راحت نه به دلیل یک ماده، بلکه به دلیل خاطرات مرتبط با آنها آرامشبخش هستند.
این نمک و رشته های ماک و پنیر نیست که آرامش را به ارمغان می آورد – این خاطرات پنهانی از شادی دوران کودکی است. این موضوع برای خودروها نیز صادق است. این سوال رایج مهمانی را در نظر بگیرید، “کمربند ایمنی مورد علاقه شما چیست؟” من شخصاً کمربند GM را که با آن بزرگ شدهام توصیف میکنم. هر ماشینی با سگک سیاه سنگین و رهاسازی مرکزی آبی متالیک باعث می شود احساس کوچکی و (شاید از قضا) امنیت داشته باشم. ایمنی بخشی از راحتی است. اگرچه اخیراً با عملکرد حفظ خطوط موستانگ Mach-E دست به گریبان بودم و برای یافتن گزینه “خاموش” در منو تلاش می کردم، به عنصر دیگری از راحتی فکر کردم: آشنایی. مهم نیست که یک گزینه نیمه خودران چقدر هوشمندانه است یا صندلی چقدر گرم می شود، اگر نمی توانید کنترل را برای خاموش کردن آن پیدا کنید.
بنابراین، راحتی فقط حمایت کمر نیست، بلکه حمایت عاطفی نیز هست. آدم راحت شاد است و بالعکس. میک ویکینگ، مؤسس مؤسسه تحقیقات شادی در کپنهاگ و نویسنده چندین کتاب، مینویسد که دانمارکیها به لطف تعهدشان به آرامش خاصی که آن را «hygge» مینامند، از شادترین مردم روی زمین هستند. مانند همه شادیها، هیگی به راحتی قابل تعریف نیست، اما Wiking میگوید که معمولاً با شمع یا آتشسوزی پیدا میشود، در پتوهای بافتنی پیچیده شده و مانند سیب داغ رایحهای دارد.
با این منطق، هیوندای النترا N، با جلوه صدای شومینه ترق آن، با وجود شاسی به سفت لب بالایی یک بریتانیایی، بسیار شاداب است. موافقم، اما نه به خاطر شومینه – این آغوش گرم آشنایی و اعتماد به نفس است. سادگی یک دستی شش سرعته، یک نیروگاه شاد (و سریع)، و هندلینگ تیز سوزن، آن را به اندازه بنتلی برای من راحت کرده است، اگرچه ممکن است کایروپراکتیک من مخالف باشد. الان فقط به یک آرام پز 12 ولتی پر از مک و پنیر نیاز دارم.
این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید
[ad_2]