فولکس واگن ID.2 جدید ، که این برند را در خودروهای برقی کوچک راه اندازی می کند

[ad_1]

فولکس واگن شماره شناسایی تمام برقی کوچکتر و ارزان تری را معرفی خواهد کرد. مدل هایی با شاسی بلند VW ID.2 ، به دنبال سوپرمینی EV بعداً ، و ممکن است این خودروها توسط SEAT در اسپانیا تولید شده باشند.

VW در حال کار بر روی نسخه مقرون به صرفه ترین پلت فرم MEB تمام برقی است که بیش از سه سال است که از نسخه های مشابه ID.3 و Skoda Enyaq پشتیبانی می کند. این پروژه با نام رمز MEB Entry ، انتظار می رود حداقل چهار مدل جدید در اواسط دهه برای مارک های آلمانی و چک همراه با SEAT تولید کند.

به دنبال قرارداد نامگذاری فولکس واگن ، دو نشان در پایین شماره شناسایی قرار دارد. محدوده ، ID.1 و ID.2 ، به ترتیب برای سوپرمینی و SUV های کوچک استفاده می شود. تیزرها در آخرین ارائه های گروه VW نشان می دهند که ID.2 اولین کسی است که قبل از پایان سال 2025 ظاهر می شود.

تصاویر منحصر به فرد ما نشان می دهد که ID.2 VW چگونه می تواند باشد. این دستگاه سعی خواهد کرد تا مزایای یک پلتفرم سفارشی تمام الکتریکی را با پیشروی کوتاه در جلو و عقب و آزادسازی فاصله بین دو محور بزرگتر به حداکثر برساند. طول خودرو تقریباً مشابه T-Cross و ارتفاع صندلی ها باید مشابه باشد ، اما احتمالاً فضای داخل کابین با T-Roc بزرگتر قابل مقایسه خواهد بود.

ID.2 شامل شناسه دیگری است. عناصر ، به طور بالقوه شامل جلوپنجره مسطح جلویی و درب مشکی عقب ، در حالی که در کابین ، انتظار می رود VW از قدرت مقرون به صرفه مقیاس برای استفاده از ویژگی هایی مانند ID.3 داشبورد دیجیتال موجود و “سوئیچ” انتخاب کننده درایو استفاده کند.

به نظر می رسد که ID.2 و همه مدل های MEB Entry با انتخاب اندازه باتری متناسب با بودجه های مختلف ارائه شوند. ارزان ترین نسخه می تواند تنها 30 کیلووات ساعت ظرفیت قابل استفاده داشته و مسافت پیموده شده را در حدود 120 مایل برساند ، در حالی که انواع پیشرفته از تمام فضای موجود بین محورها برای ارائه حداکثر 45 کیلووات ساعت استفاده می کنند. حتی با بهبود چگالی انرژی باتری ، تمرکز بر هزینه به احتمال زیاد اطمینان می دهد که هیچ یک از موج های اولیه مدل های MEB Entry بیش از 180 مایل برد واقعی را ارائه نمی دهند.

ماهیت طولانی پروژه بودجه برای خودروهای برقی – که عرضه آن به بازار تقریباً هشت سال به طول می انجامد – نشان می دهد که ارائه محدوده معقول در عین رسیدن به قیمت زیر 20000 یورو (17000 پوند) چقدر چالش برانگیز است. قبل از یارانه ها یا تخفیف های محلی.

پژو e-2008 تقریباً به اندازه ID پیشنهادی است. دارای ظرفیت باتری قابل استفاده 45 کیلووات ساعت در محدوده WLTP 206 مایل است ، اما قیمت آن پس از اعطای 2500 پوند برای هر خودرو از 30،730 پوند شروع می شود.

البته عامل اصلی قیمت ، فناوری سلول های باتری است. در اوایل سال جاری ، VW برنامه هایی را برای یک پلت فرم “تلفن همراه متحد” اعلام کرد که می تواند تا 50 درصد در هزینه ها صرفه جویی کند. اما رئیس شرکت فناوری باتری ، فرانک بلوم ، اذعان کرد که در حالی که طراحی استاندارد بدنه باتری بخشی از این فرایند است ، این امکان وجود دارد که خودروها با قیمت های مختلف از مواد شیمیایی مختلف در سلولهای یک اندازه استفاده کنند.

ID.2 آینده و شرکای پایدار آن می توانند از فناوری لیتیوم-آهن-فسفات (LFP) استفاده کنند. LFP که قبلا در نظر گرفته می شد چگالی انرژی ضعیفی در مقایسه با مخلوط های نیکل-کبالت-منگنز و نیکل-کبالت-آلومینیوم دارد ، اخیراً پس از استفاده بیشتر تسلا برای جلوگیری از افزایش قیمت نیکل ، محبوبیت پیدا کرد. بلوم می گوید: این سلول ها ارزان و سالم هستند. آنها می توانند چرخه های مختلف شارژ را تحمل کنند و این آنها را برای خودروهای مسافت کوتاه بسیار امیدوار کننده می کند. “

ID.2 تقریباً مطمئن است که همراه با خودروهای خواهر از SEAT و Skoda در یک کارخانه اسپانیایی ، احتمالا بارسلونا ، تولید خواهد شد. VW ماه گذشته تأیید کرد که اسپانیا پایگاه سومین سلول از شش باتری برنامه ریزی شده این شرکت خواهد بود. و اگرچه این نیروگاه هنوز می تواند در نزدیکی مرکز Navarra VW ، که Polo و T-Cross را تولید می کند ، مستقر باشد ، اما به احتمال زیاد در نزدیکی سایت بزرگ کاتالونیا واقع شده است ، که در حال حاضر محل چهار خودرو SEAT است. و همچنین آئودی Q3 و A1

وین گریفیتس ، رئیس SEAT در اوایل سال جاری گفت: “ما می خواهیم سالانه 500000 خودروی برقی شهری در مارتورل بسازیم ، از سال 2025 شروع می شود. ماشین برقی شهری از نظر حجم بالقوه برای اسپانیا پروژه ای بزرگ خواهد بود.”

در واقع ، SEAT احتمالاً اولین مارک از گروه VW خواهد بود که خودروی MEB Entry را روانه بازار می کند. گریفیتس گفت که یک SUV کوچک برقی کاملاً برقی “اولین خودروی پلت فرم ورودی برای مارک های مختلف در گروه خواهد بود.” این خودرو ، یک SUV کوچک ، تنها مدل کاملاً الکتریکی تأیید شده در برنامه های SEAT باقی می ماند ، زیرا همه پروژه های EV دیگر که از بارسلونا می آیند با مارک برتر Cupra مرتبط هستند.

ID.2 ممکن است هنوز چهار سال سن داشته باشد تا به نمایشگاه های VW برسد ، اما ما به زودی باید یک اشاره رسمی قوی از ظاهر آن دریافت کنیم. رالف براندشتاتر ، رئیس فولکس واگن ، اخیراً در مورد عنوان خواهر ما Auto Bild صحبت کرد و پیشنهاد کرد که مدل جدید ممکن است ماه آینده در نمایشگاه مونیخ ظاهر شود ، هرچند به شکل مفهومی. “ما [Munich] ستاره نمایشگاه می تواند چشم اندازی برای یک ماشین برقی باشد که هنوز وجود ندارد. ” “حدود 20000 یورو ، جمع و جور ، با ویژگی هایی که در این کلاس انتظار ندارید.”

برای مشاهده آخرین سوپرمینی الکتریکی فولکس واگن ID.1 اینجا را کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.