فولکس واگن T7 مولتیوان جدید 2021 جایگزین کاراولل می شود

[ad_1]

این چشمان تیزبین و نام جدیدی برای بزرگترین ون مبتنی بر ون فولکس دارد ، زیرا VW T7 Multivan به عنوان جایگزینی برای T6 Caravelle رونمایی شده است. در حالی که Caravelle وسیله نقلیه مینی بوس Transporter VW بود ، مدل جدید به عنوان یک مدل کاملا جدید ارائه می شود که جایگزین VW Touran و MPV شاران نیز خواهد شد ، در حالی که T6 به عنوان یک وسیله نقلیه تجاری ساخته می شود. هر دو مدل با یک شناسه کاملاً الکتریکی تکمیل می شوند. Buzz ، در دسترس است در سال 2022. این تغییر بدان معنی است که Multivan با یک فضای داخلی مدرن و یک شاسی جدید ، از جمله پیشرانه هیبریدی ، به روز شده است.

در نمای بیرونی ، مولتیوان جدید دارای سبکی در محدوده بین محدوده Golf و محدوده VW مدل های ID الکتریکی است که دارای جلو پنجره مشبک باریک و چراغ های LED استاندارد ، دماغه نسبتاً صاف ، صفحات بدنه تمیز و طراحی چراغ عقب افقی جدید است. ستون های باریک A برای بهبود دید به جلو هدف دارند ، در حالی که فضای شیشه ای بزرگ فضای داخلی بزرگی را ایجاد می کند.

در داخل ، VW طرح داخلی هفت نفره را به روز کرده است. در حال حاضر پنج صندلی جداگانه وجود دارد – بنابراین نیمکت بزرگ و سنگین سه نفره کاراول دیگر از بین رفته است – و صندلی ها تا 25 درصد سبک تر از صندلی قبلی خود هستند. همانند Caravelle ، صندلی ها می توانند به لطف ریل های کف به جلو و عقب کشیده شوند ، دو صندلی ردیف میانی می توانند 180 درجه چرخانده شوند و یک میز با موقعیت های زیادی بین آنها وجود دارد.

کف کاملاً صاف مولتیوان به این معنی است که اکنون می توان میز را تا صندلی های جلو منتقل کرد. برای اولین بار ، یک سقف شیشه ای پانوراما به صورت اختیاری نیز موجود است.

فناوری روی صفحه شامل کابین خلبان کابین خلبان دیجیتال 10.25 اینچی از VW ، کنترل های لمسی و اتصال USB-C است ، در حالی که نمایشگر جلوی اختیاری اولین بار برای یک وسیله نقلیه تجاری VW است. eSIM یکپارچه به این معنی است که Multivan همیشه متصل است تا زمانی که ناوبری ماهواره ای و سرویس های متصل وجود داشته باشد – همانطور که در سایر نقاط VW دیده می شود.

در جای دیگر داخل ، مولتی وان به صورت استاندارد دارای ترمز دستی برقی است ، در حالی که همه مدل ها فقط DSG هستند و حذف تعویض دنده و ترمز دستی باعث ایجاد فضای بیشتری می شود. 469 لیتر صندوق عقب در حالت هفت صندلی و 1844 لیتر با حذف ردیف عقب وجود دارد. مولتی وان در دو طول ، اندازه های 4.973 میلی متر و 5.173 میلی متر در دسترس است و حداکثر ظرفیت بارگیری در این مدل ها 3672 لیتر و در صورت مجهز بودن به شیشه پانوراما تا 4553 لیتر است.

در حالی که T7 Multivan توانایی مسافر را بهبود می بخشد ، در حال حاضر برنامه ریزی نشده است که زمینه ای برای طیف جدیدی از مسافران کالیفرنیا باشد – آنها همچنان براساس ون T6.1 Transporter ساخته می شوند.

در راس واحدهای قدرت یک سیستم هیبریدی مشابه آنچه در مدل های گلف و پاسات GTE یافت می شود ، اضافه شده است. کیت eHybrid از یک موتور بنزینی 1.4 TSI توربو و یک موتور الکتریکی برای تولید 215 اسب بخار ترکیبی استفاده می کند ، در حالی که باتری لیتیوم یون 13 کیلووات ساعت تنها برق مصرفی حدود 30 مایل را تحویل می دهد. EHybrid با دو موتور بنزینی ، 1.5 اسب بخار TSI با 134 اسب بخار در دسترس است. و 2.0 TSI با 201 اسب بخار. جالب اینکه دیزل 2.0 TDI با قدرت 148 اسب بخار است.

این کیت ایمنی از سایر مدل های مبتنی بر MQB ، با ترمز اضطراری City ، علائم راه و یک دستیار خط پیروی می کند ، در حالی که Multivan همچنین دارای Car2X است ، سیستمی که امکان ارتباط محلی با سایر وسایل نقلیه و زیرساخت های بزرگراه را فراهم می کند تا احتمال تاخیر و تاخیر را هشدار دهد. . دوربین های 360 درجه و رانندگی نیمه مستقل IQ.DRive Travel Assist نیز موجود است.

برای مطالعه در مورد MPV جدید مبتنی بر Caddy اینجا را کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.