محدوده تخمینی فورد F-150 لایتنینگ EPA توسط مدیر عامل فورد تایید شد

[ad_1]

  • مدیرعامل فورد جیم فارلی تایید کرده است تخمین تعداد برد EPA برای F-150 Lightning در توییتی پس از افشای برچسب پنجره لایتنینگ مونرونی در آخر هفته.
  • فارلی می‌گوید باتری استاندارد برد 230 مایلی را فراهم می‌کند، در حالی که ارتقاء به باتری با برد طولانی‌تر آن را به 320 مایل افزایش می‌دهد.
  • مدل پلاتینیوم که فقط با باتری بزرگ‌تر موجود است، می‌تواند 300 مایل را با شارژ طی کند و احتمالاً به دلیل چرخ‌های بزرگ‌تر و ارتفاع سواری بلندتر، محدوده‌ای را از دست می‌دهد.

    تحویل فورد F-150 لایتنینگ تمام الکتریکی قرار است تابستان امسال آغاز شود و اکنون جیم فارلی، مدیرعامل فورد، تخمین‌های مصرف سوخت EPA را برای کامیون برقی باتری‌دار آینده تایید کرده است. فارلی ارقام کارایی را فاش کرد در یک توییت پس از اینکه برچسب‌های مونرونی لایتنینگ – برچسب‌هایی که اطلاعات رسمی خودروهای جدید را نشان می‌دهند – در آخر هفته در انجمن‌ها به بیرون درز کرد.

    این محتوا از توییتر وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.

    تخمین مسافت پیموده شده هنوز در وب سایت رسمی EPA ظاهر نشده است، اما طبق گفته فارلی، مدل های Pro، XLT و Lariat با باتری استاندارد بردی معادل 230 مایل خواهند داشت. ارتقاء باتری با برد گسترده در این تریم‌ها، برد را تا 320 مایل افزایش می‌دهد. در همین حال، مدل پلاتینیوم، که فقط با باتری بزرگتر قابل استفاده است، اما دارای ارتفاع سواری بالاتر و چرخ های بزرگتر است، می تواند 300 مایل را با یک شارژ طی کند. فارلی گفت که ارقام Extended Range هدف اولیه خود را 20 مایل شکست دادند.

    تخمین‌ها برای مدل‌های برد گسترده لایتنینگ با ارقام EPA برای Rivian R1T که در حال حاضر تنها با بسته باتری “Large” ارائه می‌شود که برد 314 مایل را ارائه می‌کند، برابری می‌کند. نسخه‌های R1T و گستره وسیع لایتنینگ نیز از نظر قیمت با هم مطابقت دارند. ارزان‌ترین مدل لایتنینگ با محدوده گسترده، XLT، از 74169 دلار شروع می‌شود، در حالی که قیمت Rivian از 79500 دلار شروع می‌شود. با این حال، Lightnings با باتری استاندارد، که از 41669 دلار برای مدل پایه Pro شروع می شود، به شدت از قیمت Rivian کاسته است.

    این محتوا از {embed-name} وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.

    این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید



    [ad_2]

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.