مدل نمایندگی جنسیس به مشتریان به عنوان «مهمانان دعوت شده» نزدیک می شود

[ad_1]

  • جنسیس اولین نمایندگی مستقل خود را افتتاح کرده است و در لافایت، لوئیزیانا است.
  • تا پنج مورد دیگر در سال جاری تکمیل خواهد شد، با هدف نهایی کمی بیش از 100 در سراسر کشور.
  • جنسیس دو خودروی برقی دیگر را در اواخر سال جاری معرفی خواهد کرد که هم اکنون به محدوده شش خودروی فروش می‌پیوندند.

    مرحله بعدی در آینده جنسیس در خیابان جانستون 6600 در لافایت، لوئیزیانا آغاز می شود. اینجاست که این خودروساز لوکس که قبلاً به دلیل فراتر از انتظارات شناخته شده بود، آنها را نادیده گرفت و اولین نمایندگی مستقل خود را در قلب لوئیزیانای فرانسه افتتاح کرد. در Genesis of Lafayette، اصول و تجملات کره جنوبی با ترشی‌های سرخ‌شده Cajun، zydeco و پوست خوک آشنا می‌شود.

    تد منگیست، مدیر اجرایی عملیات فروش Genesis Motor America، این نمایندگی 12000 فوت مربعی و 3.6 میلیون دلاری را “نماینده فیزیکی برند” نامید. سبک معماری نامی ندارد اما دو اصل را در بر می گیرد: “تجمل فضای سفید” و اصل کره ای son-nim که برای ما به عنوان “مهمان دعوت شده” ترجمه شده است.

    لوکس بودن فضای سفید گفته شده، حواس پرتی را در سرتاسر به حداقل می رساند. دیوارهای شیشه‌ای بیرونی تنها سه خودرو را در لابی در میان دو عنصر طراحی که نشان‌دهنده فروشگاه‌های جنسیس هستند، نشان می‌دهد. “مکعب برند” در داخل ورودی آویزان است، چهار ورقه معلق پارچه سوراخ دار که یک قسمت نشیمن را تشکیل می دهد. در بالای فضای مکعب، یک پانل نور از میان رنگ های مختلف خاموش جابجا می شود. یک پروژکتور در خارج از مکعب، ویدئو را روی قسمت بیرونی پارچه فلاش می‌زند.

    نمایندگی پیدایش در لافایت، لا

    نمایندگی پیدایش در لافایت، لا

    در مقابل مکعب نام تجاری، “دیوار برند” پس زمینه مسی رنگی را برای یک ماشین قهرمان که در نزدیکی درهای جلو قرار گرفته است، تشکیل می دهد. از بیرون، فضای داخلی مانند یک اینستالیشن هنری به نظر می رسد.

    یک ردیف کوتاه از دفاتر باز، لابی را از دهلیز و سالن استراحت در پشت جدا می کند. اتاق جنسیس اکسپرینس در سمت راست دفاتر قرار دارد، اتاقی آراسته که برخی از خریداران وسایل نقلیه خود را با کناره‌ای از تئاتر جمع‌آوری می‌کنند.

    سرویس رواق در سمت چپ ردیفی از دفاتر قرار دارد که لابی و سالن خدمات را از هم جدا می‌کنند، که شاید بهترین نمونه از «مهمان دعوت‌شده» باشد. میز مدیر خدمات پنج قدم دورتر از آستانه است، پشت هیچ دیوار، بدون در و هیچ مانعی برای مشتریانی که به کمک نیاز دارند، نیست.

    نمایندگی پیدایش در لافایت، لا

    جی فاگوت / پیدایش

    نمایندگی پیدایش در لافایت، لا

    سالن، تزئین شده مانند اقامتگاه شیک ترین فردی که تا به حال می شناسید، به سه بخش خدمات فروشگاه می نگرد. تکنسین‌ها – مانند مدیر – که با رنگ‌های روشن مانند اتاق تمیزی که برای ماشین‌آلات بسیار گران‌تر استفاده می‌شود، نه می‌توانند پنهان شوند و نه به آنها اجازه ایجاد آشفتگی داده می‌شود.

    جی فاگوتماشین و راننده

    اینها آمار هستند، اما این سوال باقی می ماند: چرا لافایت؟ این فروشگاه بخشی از Sterling Auto Gr است که 12 برند را در اصطبل خود دارد و متعلق به آرت لبلانک جونیور است. او از سال 2007 فروشنده هیوندای بوده و مدتها قبل از اینکه این برند آماده موافقت شود، شروع به درخواست جنسیس برای یک فروشگاه مستقل کرده است. . وقتی زمان انتخاب یک مکان فرا رسید، منگیست به ما گفت: «هنر مظهر فروشنده جنسیس است که دوست داریم در سراسر کشور تکرار کنیم. او به چشم انداز جنسیس اعتقاد داشت، به وعده برند اعتقاد داشت و به آن متعهد بود، نه تنها از یک نقطه نظر، بلکه به تجربیاتی که ما می خواهیم مشتریانمان هنگام مراجعه به برند ما داشته باشند. “

    وقتی با لبلانک صحبت کردیم، او را نماینده خوبی یافتیم، همانقدر تیزبین، مهربان و جذاب که لباس بی عیب و نقصی به تن داشت. برند هیوندای مدتی است که به چالش‌های رضایت مشتری در میان شبکه نمایندگی‌های سراسری خود رسیدگی می‌کند، اما هیوندای استرلینگ LeBlanc در فیسبوک 4.5 ستاره و در گوگل 4.7 است. او صرفاً برای ما نمایشی برگزار نمی کرد.

    منگیست می‌گوید چهار یا پنج ویترین دیگر در سال جاری تکمیل خواهد شد، که تعداد نهایی آن به «حدود 100 یا شمال 100 نمایندگی در سراسر کشور» می‌رسد.

    جی فاگوت / پیدایش

    به طور همزمان، جنسیس تعداد نمایندگی های هیوندای را که جنسیس را نیز می فروشند، کاهش می دهد. از 325 فروشگاه هیوندای، اکنون فقط کمتر از 300 مغازه این کار را انجام می دهند. این تمرین به طور کامل متوقف نخواهد شد، اما هدف پیدایش “عمدتاً مستقل” است.

    گستره این خودروساز در حال حاضر شش مدل را شامل می‌شود، منگیست به ما هشدار می‌دهد که “دو محصول دیگر وجود دارد که امسال از دیدگاه خودروهای برقی معرفی خواهیم کرد” زیرا این برند تا سال 2025 تنها خودروهای برقی را عرضه می‌کند و تا سال 2030 یک برند فقط خودروهای برقی خواهد بود.

    نام تجاری و قرار گرفتن در معرض بیشتر جامعه این نمایندگی ها به آنچه که شاید بزرگترین معضل جنسیس است، یعنی آگاهی عمومی کمتر از ایده آل، رسیدگی خواهد کرد. منگیست گفت: «پیدایش هنوز هم یکی از بهترین اسرار پنهان است.

    انتظار می رود جنسیس مانند فروشندگان مستقل خود، پول زیادی را به این موضوع پرتاب کند. “ما [need] بازاریابی زیادی برای به دست آوردن آگاهی و دیده شدنی که می خواهیم، ​​به طوری که مردم بیایند و روی برند سرمایه گذاری کنند. “

    این محتوا از {embed-name} وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.

    این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید

    [ad_2]

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.