پورشه 911 توربو 3.6 1994 انتخاب روز حراج تریلر ماست

[ad_1]

یک انتخاب حراج تریلر روز از ماشین و راننده بیاورید

اصلاحات در سیستم تعلیق و تحویل نیرو باعث شد تا 911 توربو 1993-1994 مبتنی بر 964، در حال حاضر برای حراج در Bring a Trailer، اولین در نوع خود که گاز نگرفت.

نمونه تقریباً یکسانی که در آن روز آزمایش کردیم، قیمتی معادل 109644 دلار داشت. کمتر از 1500 ساخته شد.

این مدل تمیز 1994 فقط 25987 مایل مسافت دارد و مناقصه تا بعد از ظهر یکشنبه 3 آوریل باز است. با پیشنهاد فعلی در 310000 دلار

    این پورشه 911 توربو 3.6 خاص 1994 100 درصد معتبر نیست، اما برای مثال با مسافتی کمتر از 26000 مایل روی کیلومترشمارش، بسیار مراقبت شده است. تغییرات جزئی (و کاملاً معقول) که در طول سال ها به دست آورده است – فنرهای پس از فروش، استریو و اگزوز – برای هرکسی که می خواهد آن را به حالت کاملاً موجود برگرداند، به راحتی قابل برگشت به نظر می رسد.

    اما موضوع این نیست. ما به این خودروی خاص علاقه مند هستیم زیرا تقریباً مشابه آن را در اواسط سال 1993 آزمایش کردیم. این مرحله ای بود که در آن یک موتور 3.6 لیتری توربو هوا خنک جایگزین موتور 3.3 لیتری قبلی شد. این سیکس تخت توربوشارژ بزرگ شده حدود 355 اسب بخار قدرت و 384 پوند فوت گشتاور تولید می کرد، اما به همراه آن منحنی قدرت بسیار قابل رانندگی تری به وجود آمد که به گفته ما در آن زمان، برای انسان های ساده بسیار قابل دسترس تر بود، زیرا “دیگر نیازی به از آکادمی قفل مخالف هانس استاک فارغ التحصیل شده اند تا پتانسیل کامل قدرت فوق العاده این خودرو را کشف کنند.

    پورشه 911

    تریلر بیاور

    از نظر سبک، نسل 964 911 قابل توجه است زیرا آخرین تکرار است که در نگاه اول، اکثر پانل های بدنه آن به نظر می رسد که از همان قالب های مهر زنی بیرون آمده اند که 911 های قبلی تولید شده اند. تا حد زیادی همینطور است، با این تفاوت که در اینجا سپرهای جلو و عقب به طور کامل با بدنه یکپارچه شده اند. با این حال، در زیر، تغییرات شدیدتر بود، به طوری که فنرهای پیچشی جایگزین میله های پیچشی موجود در مدل های قبلی شدند و موارد ضروری مانند فرمان برقی و ABS برای اولین بار ظاهر شدند. هرچند 964 آخرین نسلی نیست که هوا خنک می شود. این تمایز متعلق به 993 است که پس از آن آمده است.

    پورشه 911

    تریلر بیاور

    در آزمایش، 911 توربو 1994 در آن زمان ما را تحت تأثیر قرار داد، با جهش 4.0 ثانیه ای صفر تا 60 مایل در ساعت و گذر 12.4 ثانیه ای یک چهارم مایل، که کمی بهتر از کیمن S است که پنج سال پیش آزمایش کردیم. . در مورد لاستیک ها، ما در آن زمان مشتاق بودیم که لاستیک های 18 اینچی 225/40 جلو و 265/35 265/35 آن “چاق ترین تایرهای با کمترین نسبت تصویری هستند که تا به حال در یک 911 ارائه شده است، و آنها به جاده می چسبند. گرفتن مغناطیسی که به راحتی بیش از 0.90 گرم است. امروزه، از نظر پورشه، 1.1 گرم، 0.90 گرم جدید است.

    پورشه 911

    تریلر بیاور

    پورشه 911

    چیزی که در آن زمان نمی‌دانستیم این بود که 911 توربو 3.6 1993-1994 که در مورد آن نوشتیم، با کمتر از 1500 نمونه تولید شده، یکی از مطلوب‌ترین 911های روی کره زمین خواهد بود. در زمان نگارش این مطلب، خودروی گارد قرمز موضوع این مزایده تا سه برابر قیمت خودروی آزمایشی اصلی ما پیشنهاد شده بود. مطمئناً تا زمانی که این مطلب را بخوانید بیشتر خواهد شد، چند روز دیگر تا پایان حراج در روز یکشنبه، 3 آوریل، مناقصه باقی مانده است. کجا تمام می شود؟ ما مطمئن نیستیم که بخواهیم بدانیم.

    این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید

    [ad_2]

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.