[ad_1]
از شماره آوریل 2022 از ماشین و راننده.
جاده موهاو یک مسیر آفرود ۱۴۷ مایلی است که از رودخانه کلرادو درست در جنوب لافلین، نوادا شروع میشود و در نزدیکی گذرگاه کاجون در کالیفرنیا به پایان میرسد. از نظر تاریخی، که از اواخر دوران ماقبل تاریخ شروع شد، مسیرهای آن نمایانگر یک مسیر تجاری بود که قبایل بومی آمریکای داخلی و ساحلی را به هم متصل می کرد. بعدها به مسیری در امتداد گسترش به سمت غرب تبدیل شد، یک گذرگاه بیابانی چالش برانگیز. امروز این یک مسیر محبوب خارج از جاده است، مسیری که ما سعی کردیم با یک تسلا مدل 3 به سبک سافاری خانگی سفر کنیم. احساس میکردیم پیشگام هستیم – اگرچه ممکن بود در یک واگن سرپوشیده وضعیت بهتری داشته باشیم.
اتان شلوسلر و ادوین اولدینگ شرکت Grind Hard Plumbing Co. را اداره میکنند، یک گروه چرخ دنده با یک کانال محبوب YouTube که پروژههای مکانیکی مزخرف آنها را به نمایش میگذارد. تسلا آفرود بهعنوان مدل 2020 مدل 3 دو موتوره برد بلند با آسیب دیدگی جلو شروع شد. بچه ها روند اجرای آن را – با کمک استاد تسلا، ریچ بنویت – در یک سری ویدیو مستند کردند. نسخه کوتاه: آنها بخشی از ساختار جلوی آسیب دیده را قطع کردند، سپرهای پلاستیکی را با لوله های فولادی جایگزین کردند، وینچ با ظرفیت 12000 پوند را نصب کردند، مبدل های حرارتی را به قسمت انتهایی منتقل کردند، بخشی از هود را بریدند، روشنایی پس از فروش نصب کردند. ، ارتفاع سواری را دو اینچ افزایش داد، میله ضد غلتش جلو را حذف کرد، فاصله چرخ های جلو را اضافه کرد و لاستیک های Falken Wildpeak A / T3W را نصب کرد – همه اینها زیر نظر یک بریدگی مقوایی در اندازه واقعی Elon Musk. لغزنده های سنگی برای محافظت بیشتر اضافه شدند و سپر عقب و بخشی از کف عقب برای زاویه خروج بهتر حذف شدند. یک وصله کف از یک تابلوی خیابان قدیمی که روی آن نوشته شده بود «تعمیر و نگهداری جاده به پایان می رسد» ساخته شد. مناسب.
خدمات پارک ملی توصیه می کند که سه روز به خود فرصت دهید تا از ابتدا تا انتها جاده موهاوه را طی کنید. ما قصد نداشتیم کل پاس را بزنیم، اما فکر میکردیم که یک یا دو شب در طول مسیر انجام میدهیم. از آنجایی که سقف مدل 3 کاملاً شیشه ای است، نصب چادر نیاز به مهندسی دارد. Schlussler و Olding یک قفسه سقف را در سازه ساختند و یک چادر Go Fast Campers را وصل کردند.
در حالی که یک چادر در محدوده تسلا در بزرگراه حک میشد، لاستیکهای بزرگ و جرم اضافهشده بیشتر نگرانکننده در مسیر بودند. قبل از تغییرات، برد EPA خودرو 322 مایل بود، و همانطور که به سمت بیابان حرکت میکردیم، هیچ ایده واقعی نداشتیم که چقدر میتوانیم پیش برویم. اما ما ایده ای داشتیم که آن را به مدت یک ساعت در بستر خشک دریاچه پشتیبان AEV Jeep Gladiator بکشیم تا مقداری شارژ اضافه کنیم. و این ممکن بود کار کند – اگر تا اینجا پیش رفته بودیم.
خورشید در اولین روز ما طلوع کرد. مسیر برنامه ریزی شده ما ساده بود: از نزدیکی آفتون کانیون درست خارج از بارستو، کالیفرنیا شروع می کنیم، به سمت لافلین می رویم، و مسیر را به صورت معکوس، از غرب به شرق طی می کنیم. جاده موهاو شامل مسیرهای پر دست انداز است که به راحتی با سرعت 45 مایل در ساعت حرکت می کنند، موانع صخره ای برای خزیدن و گذرگاه های آبی. تسلا با تقریبا 500 اسب بخار قدرت، سیستم چهار چرخ متحرک و فاصله اضافی از سطح زمین، به راحتی از پس زمین برآمد. شلوسلر گفت: “کیفیت سواری در این خودرو به طرز تکان دهنده ای خوب است.” پس از اینکه تایرها را تا 20 psi کاهش دادیم، حتی در شن و ماسه نیز مشکلی نداشت، قدرت کافی آن باعث میشود تا دم خروسهای شنی باشکوهی به بیرون برود. تسلا همچنین زمانی که نوبت به شستشوی صخرهها میرسید، خود را حفظ کرد و توانست با گلادیاتور همگام شود. با توجه به تغییرات محدود سیستم تعلیق مدل 3، ما از عملکرد خوب آن در خارج از جاده تحت تأثیر قرار گرفتیم.
با این حال، خزیدن در صخرههای بزرگ به کمکهای کمکی نیاز داشت. ما میتوانستیم با استفاده از تختههای کششی از جای خود بلند شویم – این مانع مستلزم قفل کردن دیفرانسیل جلوی گلادیاتور بود. بیشتر صبح را در آفتون کانیون گذراندیم و در مجموع 10 مایل رفته بودیم که به گذرگاه آبی بزرگ رسیدیم. در تابستان جاده موهاوه میتواند کاملاً خشک باشد، اما در زمستان گذرگاههای آبی میتواند به اندازهای عمیق باشد که آن را غیرقابل عبور کند. شلوسلر مطمئن بود که آب تهدیدی برای تسلا نخواهد بود و بدون هیچ مشکلی از آن عبور کرد. بنابراین تصمیم گرفت دوباره این کار را انجام دهد.
گذر دوم را سریعتر طی کرد و موج کمان از روی کاپوت بلند شد. تسلا عبور کرد، سپس تمام برق خود را از دست داد و خاموش شد. ماشین همانجا نشسته بود و می چکید و بخار می کرد. شلوسلر به جنبه روشن نگاه کرد: “آنچه که چشمگیر و راحت است، این است که ما حداقل قبل از مرگ آن را از آب خارج کردیم.”
در ابتدا، ما متوجه شدیم که فیوز ایمنی اصلی منفجر شده است – در نظر گرفته شده است که به عنوان یک کلید خودکار خودکار برای سیستم ولتاژ بالای خودرو در صورت تصادف یا، آه، سیل عمل کند. بعداً، ماژول اصلی برق آغشته به آب را پیدا کردیم که ما را خاموش کرد.
بنابراین، محدودیتهای مصرف آب یک تسلا مدل 3 بلند شده را پیدا کردیم و از صلاحیت آن در زمین خشک شگفتزده شدیم. به هیچ وجه یک آفرود عملی نبود، و این حتی ایده خوبی هم نبود. اما این یک شکست کامل نبود، و زمانی که کار می کرد بسیار سرگرم کننده بود. با اینکه کمی احمقانه احساس میکردیم، اما همچنان در لذت صبحگاهی بودیم، تسلا را با جیپ بیرون کشیدیم و به سمت خانه حرکت کردیم. شاید اگر تسلا را در یک کاسه برنج بریزیم، همه چیز درست شود.
ماجراهای عالی اتان و ادوین
ساخت وسایل نقلیه وحشی و احمقانه مسلماً نقطه قوت اتان شلوسلر و ادوین اولدینگ است. دوتایی مستقر در آیداهو که پشت شرکت لوله کشی Grind Hard هستند، کانال یوتیوب خود را در اواخر سال 2017 راه اندازی کردند و از آن زمان تاکنون خلاقیت های دیوانه وار خود را مستند می کنند. در حالی که شلوسلر و اولدینگ در ابتدا به خاطر چرخهای برقی فورد موستانگ با مضمون باربی با سرعت 70 مایل در ساعت با موتور دوچرخه خاکی به شهرت رسیدند، سازههای جوانهها طیف گستردهای را اجرا میکنند. کار آنها شامل کارتهای حرکتی دیگر است که زیر بدنههای Power Wheels پلاستیکی پنهان شدهاند (سمت چپ)، و همچنین با ماشینها، کامیونها، ماشینهای برفی و موتورسیکلتها سر و کار دارند. یکی از پروژهها در محصول مراقبت از چمن با موتور 2JZ inline-six از تویوتا – یک ماشین چمنزنی با قلب یک سوپرا – به اوج خود رسید. سپس یک سه چرخه با موتور وانکل ساخته شد که برای دریفت ساخته شده بود. آنها همچنین یک کوپه قدیمی BMW سری 3 را به یک وانت شاسی بلند آماده برای آفرود تبدیل کردند (سمت راست). بهتر از این، بچه ها با خوشحالی از خلاقیت های سفارشی خود استفاده می کنند و از کارهای بدشان فیلم می گیرند. این نام تجاری خاص از حواس پرتی وسایل نقلیه بیش از 1.3 میلیون مشترک YouTube را برای شرکت لوله کشی Grind Hard به ارمغان آورده است. “گرگ فینک.”
[ad_2]