MGA 1500 Roadster مدل 1959 انتخاب تریلر روز ما است

[ad_1]

یک انتخاب حراج تریلر روز از ماشین و راننده بیاورید

این رودستر MGA 1500 مدل 1959 که یادگاری از زمان های متفاوت و به همان اندازه فریبنده در آن زمان بود، در Bring a Trailer به حراج گذاشته شده است.

این خودرو دارای یک گیربکس 1.5 لیتری خطی 72 اسب بخاری و گیربکس چهار سرعته دستی است که هر دو بازسازی شده اند.

چهار روز مانده به تاریخ پایان حراج در 15 آوریل، قیمت پیشنهادی 16000 دلار است.

MGA در خانواده من وجود دارد، و به همین دلیل است که این MGA 1500 1959، در حال حاضر برای فروش در Bring a Trailer – که مانند ماشین و راننده، بخشی از Hearst Autos است – توجه من را جلب کرد. برخی از اولین خاطرات من سوار شدن در MGA Mark II 1962 پدرم است، شیفتر را از جایی که روی صندلی مسافر نشسته بودم، با دست پدرم روی دنده‌هایم که به نوعی همیشه به نظر می‌رسید درد می‌کردند، نگه داشتم. مواقعی بود که همه ما مجبور شدیم در دو صندلی بنشینیم و مادرم خواهرم را با برادرم در آغوش گرفته بود و من در جای پا فرو کردم. درهای آلومینیومی ماشین به قدری نرم بودند که پدرم از ترس اینکه مبادا زانویش فلز را فرو کند، هرگز نمی خواست کسی حتی به داخل اتاق نزدیک در نگاه کند. مطمئناً مطابق با استانداردهای امروزی نیست، اما بیایید: ماشین حتی کمربند ایمنی نداشت و هنوز هم تا به امروز ندارد. بیایید بگوییم زمان دیگری بود.

1962 mk 2

والدین نویسنده با خانواده MGA.

دارین جانسونماشین و راننده

پدرم در نهایت ماشین را به کسی که با او کار می کرد فروخت، اما وقتی برادرم در آستانه 16 سالگی بود، ما آن را دوباره خریدیم. چه اولین ماشین عالی برای فرستادن پسر 16 ساله شما. گرفتن آن برای شکستن 100 سال مانع -mph همیشه سرگرم کننده بود. البته این بر اساس دقت سرعت سنج بود. ما سال ها بعد به شوخی می گوییم که پدر و مادرمان به وضوح سعی می کردند از شر ما خلاص شوند.

1959 حدود 1500

تریلر بیاور

چیزی که همیشه برای من تکان دهنده بود این بود که رانندگی با اینقدر قدرت ماشین چقدر لذت بخش است. این نمونه کاملاً موشک Mk II با 90 اسب بخار قدرت نیست، اما نسبت قدرت به وزن و شاسی بیش از حد توان به من یاد داد که قدرت همه چیز نیست. این ماشین‌ها بدون هیچ دلیلی در هر پیست مسابقه‌ای محلی نمی‌رفتند و تا به امروز این خودروها هنوز یک انتخاب محبوب در مسابقات قدیمی هستند.

1959 حدود 1500

تریلر بیاور

1959 حدود 1500

حتی در اواخر دهه 50، این خودرو هنوز باید کاملاً عجیب و غریب به نظر می رسید، بدون دستگیره در و کابل کششی که باید داخل جیب در پشت پرده های جانبی پلکسی گلاس به آن دست می زدید. بوق در مرکز داشبورد با بلندگوی نصب شده است که قرار بود به اندازه کافی قدرتمند باشد تا صدای آن را بشنود. از کابل خفه کن و استارت را بکشید تا میله استارت میل لنگ که در صندوق عقب نصب شده و منتظر است تا زمانی که ماشین شما را سرگردان کرده است، از آن استفاده کنید. هاب های کرومی که در مرکز نصب شده اند به میراث مسابقه می افزایند.

این مثال همان چرخ‌های سیمی با هاب‌های قفل مرکزی کرومی را دارد که به نظر من بسیار جذاب‌تر از چرخ‌های استوک است.

1959 حدود 1500

تریلر بیاور

می‌دانم وقتی پدرم او را خرید، درباره استایل بریتانیایی و شجره‌نامه مسابقه بود. واقعاً چیزی که او می‌خواست جگوار E-type بود که در نمایشگاه نشسته بود، بنابراین همیشه احساس می‌کردم که این یک نسخه فقیرانه است. برای ما خنده دار بود که این ماشین به همان قیمت تراکتور ماشین چمن زنی ما در دهه 1980، چیزی حدود 2000 دلار خریداری شد. با برنامه ریزی حراج برای پایان 15 آوریل، قیمت پیشنهادی بالا در چهار روز مانده به پایان 16000 دلار است.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید

[ad_2]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.